مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-21سياسي

فارس من| عملیات اجرای روکش آسفالت جاده کدکن به تلخ بخش تا یک ماه آینده آغاز می شود


رییس اداره راهداری تربت حیدریه گفت: کار اولیه اجرای محور کدکن به تلخ بخش به اتمام رسیده و در یک ماه آینده شاهد روکش آسفالت گرم این محور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در سامانه مردمی ثبت کرده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.

حسین شیرمحمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به حرارت بالای آسفالت باید مدتی بعد از زیرسازی، جاده زیر ترافیک باشد، بنابراین بستر کار آماده شده و تا یک ماه آینده جاده کدکن به تلخ بخش آماده اجرای روکش آسفالت می شود.

رییس اداره راهداری تربت حیدریه با اشاره به ترافیک این محور، گفت: این مسیر به دلیل ترافیک سنگین معادن، وضعیت مناسبی نداشت و اگر می خواستیم با همین وضعیت جاده را روکش کنیم، خیلی دوام نمی آورد و در مدت کوتاهی دوباره وضعیت به حالت قبل باز می گشت.

وی بیان کرد: کار اولیه اجرای محور فوق به اتمام رسیده و در آینده نزدیک شاهد روکش آسفالت گرم محور فوق خواهیم بود.

شیرمحمدیان افزود: قرارداد ما با پیمانکار برای اجرای روکش آسفالت به غیر از زیرسازی 800 میلیون تومان است و تاکنون به ازای هر کیلومتر 75 میلیون تومان هزینه زیرسازی اختصاص داده شده تا برای جاده مشکلی به وجود نیاید، از طرفی پیمانکار تا پنج سال برای جاده تضمین داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عملیات اجرای روکش آسفالت جاده کدکن به تلخ بخش تا یک ماه آینده آغاز می شود

فارس من| عملیات اجرای روکش آسفالت جاده کدکن به تلخ بخش تا یک ماه آینده آغاز می شود